Løkken Golfklub

Nomineret af: Børge Leif Bech

Løkken Golfklub ligger med sin flotte 18 hullers bane og 9 hullers Pay & Play bane tæt på Løkken by, strand, molestemning, surfermiljø, masser af gode spisesteder og shoppingmuligheder.

Banerne er flade – og udfordrende. Årets greenkeeper 2021 står for pasning af banerne sammen med en stor flok frivillige, og kvaliteten er i top. Golfbladet beskriver i 2022 banen således: ” Fairways er flotte og velplejede, og greens er i fantastisk god stand”.

Golfklubben har ca. 400 medlemmer med et meget stort engagement. En stor del af arbejdet i klubben klares af frivillige, og klubben er rammen om 7 mindre klubber i klubben. Det frivillige arbejde og de meget aktive klubber i klubben giver et særligt fællesskab. Medlemmerne sætter pris på klubben, som Danmarks hyggeligste klub, og gæster pris på den flotte bane og den gode stemning i og omkring klubben.

En økonomisk opmuntring vil således være en tiltrængt påskønnelse af det store frivillige, ulønnede arbejde, der udføres af klubmedlemmer m.fl., i en af de hyggeligste golfklubber i landet, hvor nærvær og socialt engagement er i højsædet.

Afstemningen er afsluttet.